sunshinens

Alla inlägg under januari 2012

Av Sunshinens! - 27 januari 2012 18:40

Snart skriver mer! Kmr straxt ;)

Av Sunshinens! - 25 januari 2012 19:42

Hej!

Asså jag hatar en i min klass han bah " Amanda, due taskig " Han är störd! Han vet inte om att han inte sårar mej ;( I hate you !

 

Skit i han nue! ;P

Har varit till stan mamma köpte jackor, sen blev det sallad på G hem! Mums! Simmade igår d blev 25 längder :) STOLT

Redigera bloggen nu! ;* <3 / A.  

Av Sunshinens! - 23 januari 2012 17:56

Ciao! Är på badet nu. Siimma 20 längder! Äter glass nuu. Puss

Av Sunshinens! - 23 januari 2012 15:07

Hejj alla !!! Just nu sitter jag i bilen och bloggar<3 Idag räknade jag matte, efter det så satt jag o vänta på mamma då var jag inne på facebook.<3 tack för er som gillat bloggen på facebook<3 pöss alla / A.

Av Sunshinens! - 22 januari 2012 18:08

Heay! Söndag idag.....

Har varit på marieberg ! Köpte läppglans, nagelfil & hårfärg! Just nu såå färgar jag håret :) <3 Det blir röd brun :) Snyggt nicen! <3 Ikväll ska man kolla på Wallander läckan! :) Dem är grymma <3 Beck&Wallander älskar jag med stort ÄLSKAR <33 Min förra fröken Anna karin tyckte inte jag skulle titta på dom :S <3 ! Gick typ i tvåan dåå <333 !!!!!1

Imorgon är det skola! Alla kmr fråga om jag har färga håret men det ser dom väl?

Ajja ska snart skölja ur det pöss alla /A.  

:>

Av Sunshinens! - 21 januari 2012 12:10

Ciao! Asså har inget att skriva om just nu men kommer ikväll elr nått elr imon ;) Pöss alla /A.  

Av Sunshinens! - 20 januari 2012 23:22

Har precis kommit hemm från mormor o morfar världens bästa dag där! :) <3 Vi åt pizza mums! Världens bästa dag hos dom! Älskar er :) <3 D vett ni :* ! Go natt då skriver imon elr nån annan dag pöösss / A.  

 

Av Sunshinens! - 20 januari 2012 16:25

Sedan en kvinna och hennes spädbarn hittades döda i Arboga i måndags har poliser från Västmanland jobbat tillsammans med norsk polis

Polisen spärrar av efter att en kvinna och ett barn hittats döda i en lägenhet i Arboga under måndagen.  

 
 

-I Norge har många samtal hållits med närstående till de avlidna. Vi har mycket material samlat och det ska nu granskas. Vi vet ännu inte om svensk polis återvänder till Norge. Det beror på om kompletteringar behöver göras, säger kommunikationschef Åsa Hedin hos polisen i Västmanland.

Den döda kvinnan hade anknytning till Norge.
Obduktionen av de båda kropparna har inte gett svar på om ett brott ligger bakom dödsfallen.
Spaningsledningen avvaktar nu analyser av prover som Rättsmedicinska i Uppsala tagit. Provernas kan möjligen ge svar på dödsorsaken.
Några yttre skador finns inte på kropparna.
-Provsvaren kan dröja upp till två veckor eller eventuellt längre. Analyser av det här slaget är ibland komplicerade, säger Åsa Hedin.

Under tiden fortsätter polisutredningen med ytterligare förhör och sammanställning av uppgifter som samlats in. Teknisk undersökning pågår också av material som kriminalteknikerna tagit hand om i lägenheten där mamman och barnet hittades.
-Vi är fortsatt intresserade av uppgifter från allmänheten. En del uppgifter har vi från dörrknackning och annat. Men den som har något att berätta ska höra av sig


Källa: Na.se

Presentation


Hej! :D Det här är inte min första blogg! :D
Den här bloggen startades 12/22♥
Puss alla / A. ♥ :D Hoppas ni tittar in igen! :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards