sunshinens

Alla inlägg under december 2011

Av Sunshinens! - 30 december 2011 18:55

Tjaaaaa! :D Idag, jaa man har dragit ut en tand, kollat på Linda Bengtzing! ;)

Det bästa va oh titta på Linda Bengtzing! :D

Det sämsta kan ni gissa ??

Ja ska väl göra nåt nu men chattar imon! GOTT NYTT ÅR önskar sunshinens! :*

Av Sunshinens! - 29 december 2011 14:28

Ska åka till bilexpo! (: <3 För att titta på Amanda Fondell & Idol gänget (= Kul det ska bliiie! :*

Har nte skrivit på bloggen änn, för att syster är här hinner inte dåå (;

Bye! SKa åka nu! Puss puss / A.   (Bilbevis kommer sen) 

Av Sunshinens! - 26 december 2011 18:06

Just nu är jag trött på mitt liv , har typ gått i förtids pension! ÅH

 

Leker oserriös på kommentearer på fejjan! xD Kul xD

pröva!

 

A sharrå : Pöss / A.  

Av Sunshinens! - 26 december 2011 01:55

Tjo! Amanda här! Ska sova snart! Bara pappa & mamma kmr ! Kort inlägg men det är väl skit i byxan ;P ! A sharrå ses snart Pöss / A.  

Av Sunshinens! - 25 december 2011 23:55

BLOGGEN BILDER FÅR INTE KOPIERAS OCH ANVÄNDAS SOM BLOGG BILD TILL DIN BLOGG. ELLER NÅGOT ANNAT! NI HAR FÅTT ERAN VARNING NU / A.   ( JAG ÄR ALLVARLIG! NI BLIR ANMÄLDA ) 

Av Sunshinens! - 25 december 2011 23:44

Shoo!

Juust vart o tittat på bio med pappsen! (= Jätte kuul! Bra film men skulle nt tänka att köpa dn påå film... /: Så bra varre inte! Vet inte omm jag ska vara hemma själv dåå pappa hämtar mamma ikväll... Det blåster så in i helvete! Läskit ); ...

Har inte min dator utan våran gemensama min dator är död. Inget batterii O: !!!

Filmen hette iaf: Någon stans i Sverigie, men det var trög åh fatta .

Ska iaf försöka åh inte blåsa bort om man nu iventuellt följer med åh hämtar mamma ... Ajja, ska titta på TLC nu där ärre om massmördaren i Norge.... Hemsk.... / Pöss / A.  

Av Sunshinens! - 25 december 2011 16:55

Sitter o tittar på Trolltyg i tomteskogen xD ! Därefter kommer alltså Smurfarna xD

Av Sunshinens! - 25 december 2011 13:46

Nån som vill hjälpa? Ska ladda ner låtar, men har problem! Vet inte vad jag gillar? Hjälp mej med att ställa en fråga eller kommentera! Tacksam för svar! / A.  

Presentation


Hej! :D Det här är inte min första blogg! :D
Den här bloggen startades 12/22♥
Puss alla / A. ♥ :D Hoppas ni tittar in igen! :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards